اولین قدم
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 74
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 730
بازدید کل : 283159
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 7 تير 1392برچسب:, :: 14:15 :: نويسنده : فافا

همسر من خیلی خوشحالم بالاخره به چیزی که چند سال بخاطرش درس خوندی داری میرسی میدونم سختی هایی داره اما قول میدم همیشه کنارت باشم بهت امید و انرژی بدم تا در کنار هم به موفقیت های زندگیمون برسیم

روزایی که امتحان داشتی بیشتر از خودت استرس داشتم تا وقتی از سر جلسه بیای فقط دعا میخوندم  اما بعدش که نمرهات میومد مثل همیشه خوشحال میشدم به مامان میگفتم با اینکه درسای نفسیم سخته همیشه نمرات خوبی میگیره

گلم یادته امتحان سختی داشتی با اینکه فقط یک روزم برای خوندنش فرصت داشتی گفتی میخوام بیام ببینمت دلم برات تنگ شده منم برخلاف میلم که دوست داشتم درستو بخونی قبول کردم قرار بزاریم چون منم واقعا ندیدنت برام غیر قابل تحمل شده بود اما بعد از قرارمون عذاب وجدان گرفتم که نکنه بخاطر من امتحانتو پاس نکنیبخاطر این تا صبح از استرس خوابم نبرد وقتی اس دادی امتحان خوب بود منم قضیه نخوابیدنمو گفتم بعدش یه شاخه گل قرمز برام اوردی با چشمای مهربونت ازم تشکر کردی هر چی استرس خستگی داشتم برطرف شد

نفسی نمیدونی وقتایی که امتحان داشتی من بهت میگفتم گلم درستو بخون بعد از امتحان همدیگرو میبینیم میگفتی نه یه روزم یه روزه من میخوام امروز ببینمت رو حرفت پافشاری میکردی منم ناز میکردم میگفتم نه تو بیشتر اصرار میکردی تا اخر من قبول میکردم تو دلم چقدر از اینکه همیشه من برات مهمم احساس جینگیلی داشتم

عشقنامه:شووری جونم نمیدونی از اینکه یک نفس بااستعداد باهوش دارم چقدر خوشحالم قول میدم به زودی همین جا بیام ثبت کنم که نفس خان ما از مهندسی به مقطع دکترا رسیدمنم همیشه کنارتم تا خوب درساتو بخونی



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:58---7 تير 1392
من هنوزم اگه 100 بار دیگه با اون شرایط امتحانم پیش بیاد بازم میام ببینمت چون نمی تونم جلو دلمو بگیرم
حالا می خوای با چوب وایسی بالا سرم درس بخونم دیگه پاسخ:بلهههههه با کلنگم شده وایمیسم تا اقا دکتر بشی مهندس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: